wtorek, 9 sierpnia 2016

STYLIZACJA NA WESELE / Moja propozycja


Cześć Kochani! Dziś mam dla Was kilka ujęć z propozycją stylizacji weselnej. Niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości z uwagi na późną godzinę i kiepskie oświetlenie. Mam jednak nadzieję, że mi to wybaczycie. :-) 

Tego wyjątkowego dnia postawiłam na długą, zwiewną sukienkę w kolorze nude. Jeśli jesteście w trakcie poszukiwań stroju na wesele odsyłam na stronę LOU - wybór kreacji jest ogromny, a każda ma w sobie coś pięknego. Ja czułam się w Lunie jak księżniczka, a mój Narzeczony nie mógł oderwać ode mnie wzroku. <3

 Jeśli chodzi o obuwie to początkowo planowałam założyć złote szpilki jednak wiem, że nie wytrzymałabym w nich nawet kilku godzin, ponieważ były niewygodne i niestabilne. Korzystając z letnich wyprzedaży kupiłam nowe czółenka na platformie, w cudownym malinowym odcieniu. Jak to się mówi - butów nigdy za wiele! Znacie to dziewczyny? :P 
Do całości dobrałam złotą kopertówkę, której nie ma na zdjęciach. Jeszcze tylko luźne loki, makijaż i gotowe! Dajcie koniecznie znać co myślicie w komentarzach. Buziaki, Klaudia.







SUKNIA - LOU
BUTY - KAZAR
NASZYJNIK - SOTHO

18 komentarzy:

  1. przepiękna suknia! zjawiskowa ♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy nie uważasz ze ta sukienka jest dla osob wyższych i o pełniejszym biuście? Bo ja tak. Te buty trochę przytłaczają tą sukienkę, od razu rzucają sie w oczy, a powinna sukienka. Uważam rownież, ze do takiej sukienki powinny byc sandałki zamiast pełnych butów, dłuższe kolczyki i przede wszystkim lekko upięte włosy. Dodatkowo twój Narzeczony nie powinien miec niebieskich butow do niebieskiego garnituru :) daj znać to polecę jeszcze dobra krawcowa. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jeśli chodzi o dobór sukienki to uważam, że świetnie podkreśliła moją sylwetkę. Długość maxi nie jest przeznaczona jedynie dla wysokich dziewczyn a przy tej eleganckiej i dziewczęcej sukni dodaje wdzięku i seksapilu. W kwestii obuwia postawiłam przede wszystkim na wygodę i uważam to za strzał w dziesiątkę, bo przetańczyłam całą noc. ;) Krawcową akurat już mam i nie planuję zmieniać w najbliższym czasie. Dziękuję za wyrażenie własnej opinii i pozdrawiam. ;) Mam nadzieję, że następna stylizacja bardziej przypadnie Ci do gustu. :)

      Usuń
  3. Jak ślicznie! Super się prezentowaliście. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Może chcesz odsprzedac Lune?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna, moze chcesz odsprzedac Lune?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) sukienka już niestety sprzedana. Pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. WItam:) nie chciałabyś może sprzedać sukieneczki??:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. WItam. NIe chciałabyś może sprzedać sukieneczki?:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! :) sprzedałam już dawno, przykro mi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Sprzedaje Pani sukienkę? :)

    OdpowiedzUsuń