sobota, 23 stycznia 2016

Winter walk

Witajcie Kochani,

Dziś piszę do Was otulona ciepłym kocem z kubkiem gorącej herbaty w ręku. Od zawsze byłam typowym zmarzluchem i niechętnie wychodziłam zimą z domu. Jednak piękne słońce i biała sceneria zdecydowanie są tego warte. Gwarantuję, że mroźne, rześkie powietrze sprawi, że poczujecie się lepiej i zahartujecie swój organizm, Tak więc do dzieła - korzystajcie z pięknej, zimowej aury! ;)
Nie zapomnijcie jednak o odpowiednim ubiorze. Dla mnie musi być przede wszystkim wygodnie i ciepło, dlatego stawiam na ciepły golf i buty Emu Australia, na które zdecydowałam się niedawno. Uważam, że to była bardzo dobra decyzja, Idealnie nadają się na spacer, gdy temperatura spada poniżej zera. Wiem, że ich cena nie jest zachęcająca, ale bez wątpienia posłużą mi kilka sezonów. Dodatkowo teraz w sklepach internetowych są wyprzedaże, także każdy może znaleźć coś dla siebie. Poniżej znajdziecie kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru. Zapraszam ;)


















Kurtka, sweter, spodnie - New Look
Torebka - Shein
Buty - Emu Australia



1 komentarz: