środa, 16 listopada 2016

GRAY COAT AND BABY BLUE SCARF



Dzień dobry Kochani! Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój ostatni zakup - szary płaszczyk, za którym rozglądałam się od dłuższego czasu. Zależało mi na uniwersalnym odcieniu, tak abym mogła urozmaicać moje jesienne zestawy barwnymi dodatkami. Jestem miłośniczką pasteli i uważam, że świetnie sprawdzają się niezależnie od pory roku. Dodatkowo są modne w każdym sezonie. Jeśli chodzi o uzupełnienie stylizacji, to świetnie sprawdził się szal w odcieniu zgaszonego błękitu i ciepła, wełniana czapka z pastelowym pomponem. Szara torba o kroju worka służy mi już dłuższy czas, jest pojemna i idealna na co dzień. Dajcie znać w komentarzach czy zestaw przypadł Wam do gustu. ;)














Płaszcz - H&M
Szal - CUBUS
Czapka - BIK BOK
Torba - MOHITO
Spodnie - CUBUS
Buty - H&M


10 komentarzy: