poniedziałek, 14 marca 2016

Vaseline - co myślę o produktach tej marki?



Witajcie, dziś kilka słów o kosmetykach do ciała Vaseline. W mojej kolecji znajdują się trzy produkty tej marki. Co o nich myślę? I jak sprawdzają się przy codziennej pielęgnacji? Zapraszam do dalszej części wpisu. :)

Pierwszy z nich to Vaseline, Pure Petroleum Jelly (Wazelina kosmetyczna). Jest to produkt w dość atrakcyjnej cenie, a przy tym niezwykle wydajny - 50 gram produktu możemy kupić za 6,50 zł. Opakowanie jest trwałe i wygodne w użytkowaniu. Wazelina jest hipoalergiczna i łagodna dla skóry,idealna dla osób mających problem z suchymi, popękanymi wargami. Niestety na ustach utrzymuje się jedynie do momentu, gdy coś zjemy lub wypijemy. Mi to jednak nie przeszkadza, ponieważ mam ją zawsze przy sobie i mogę bez problemu nałożyć ją ponownie. Świetnie radzi sobie również z nawilżeniem naszych ust. Ja dodatkowo używam jej w pielęgnacji skórek wokół paznokci. Świetnie dba o to, aby dłonie prezentowały się nienagannie. Produktu możemy używać również do ujarzmienia naszych brwi, bądź też na skaleczenia czy otarcia skóry. Jest on niezwykle uniwersalny. 


Vaseline, Intensive Care, essential healing (Podstawowa regeneracja) to również świetny produkt, który dostałam w prezencie urodzinowym. Zawiera ekstrakt z owsa, znanego z właściwości kojących stany zapalne skóry. Nawilża i regeneruje ciało od wewnątrz. Zapach jest bardzo delikatny. Przy regularnym stosowaniu już po dwóch tygodniach można zauważyć poprawę stanu naszej skóry. Wygląda na zdrową i zadbaną. Balsam kosztuje w granicach 15/16 złotych za 200 ml.


Kolejnym i zdecydowanie moim ulubionym jest Vaseline, Intensive Care, spray moisturiser czyli balsam w spray'u, który polubiłam już przy pierwszym użyciu. Bardzo lubię jego kakaowy zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Sama aplikacja jest niezwykle prosta i szybka, za to również mój plus. :) Nie lubię długo czekać aż produkt się wchłonie, a w przypadku tego balsamu wystarczy spryskać fragment ciała, rozsmarować i po minucie możemy już cieszyć się przyjemnie pachnącą, nawilżoną i miękką skórą. Nie pozostawia uczucia lepkości. Cena za 190 ml/około 26 zł.



Produktów marki Vaseline używam już długo i z chęcią będę do nich powracać, ponieważ są naprawdę dobrej jakości i zadowalają moją skórę. :) A Wy znacie któryś z opisanych przeze mnie produktów? A może znaleźliście dla któregoś z nich nowe zastosowanie? Podzielcie się ze mną swoją opinią w komentarzach. Buziaki :)

1 komentarz: